Thursday, January 31, 2013

Hello FEBUARI

tajuk entry xda kene mengena lagsung dgn benda yg aku nak tulis, sja propa

lama x update blog nie, coz lama x on9 gne lappy dh gne bb on9 kt bb je la
(ini semua poyo....)
selain daripada itu, jarang gak nk on lappy,,nie pn on9 coz nk wt refleksi yg dh brkurun lama x sentuh
dh nak buka sem baru nk wt..biasa la student suka wt keje last minit kn..kn..kn..

sepanjang x meng-update blog nie..byk hak la bnda2 yg trjadi dan yg di buat
slpas je blek dari sabah smpi la skrg nie..keje aku dok uma je tgk tv n mkn
dh 2 blan mcm tue je..bdan pn rasanya mcm dh naik (naik la sgt)
bkn malas nk keje..tp xdpt keje..

kalo nk tulis apa yg trjadi spjng ini..smpi esk x siap entry nie..
ok..aku wt kesimpulan ok..

1.jalan2 ke pantai timur...besut, kelantan sampai rantau panjang..nasib bek x g thailand..
2.kt besut jmpe plak ngn "I" bukan nama sbnr..meluahkan perasaan..aku pn xtau la...juz bg jwpn yes..mknanya jumpa cinta baru la...
3.c khairul plak muncul lg..ckap rindu la..ckap syg la...ada msalah kot mamat tue..
4.aku dok uma je..pas2 jln2 pd wktu mlm..wktu siang dok tgk tv..

so kesimpulannya xda apa pn yg aku wt..juz tgk tv je..peace

No comments:

Post a Comment