Monday, November 8, 2010

MaLaS...

knp aku nie..malaas btl mo p stdy....
exam dh dekat....tp aku still lg mcm nie,,,,
men game??...suka sgt..
Fb/Blog????...minat sgt.....
STUDY????...mals sgt..sgt...

aiiii......
knp aku d landa kemalasan yg teramat sgt..
aku sndiri pun x tau nie knp...
aku akui,,aku nie mmg pemals orgnya...
tp x la mcm skrg nie...
kemalasan ku teramat teruk...

semgat mo stdy hnya dtg kejap jak..
pas2 hilang dgn cpat..
sda la smgat tue ssh mo dtg....
eeerrrrmmmm.....

kalo td aku nie bijak mcm Adi Putra..
xpa la jgk...nie suam2 suku jak...
mcm mn la nie...exam x lama lg...perasaan takut sdikit pun xda dlm diri...

aku x mo kptsn ku kali ini truk...
aku mo kpstn yg baik punya....
aku mo dpt dekan lg sem nie..
aku x mo hmpakan family ku yg bgtu brharap ngn aku sorg shj..
aku x bleh hampakan mereka....

mulai skrg aku mo stdy..
aku x mo lyn fb...(ckit2 bleh la)...
aku x mo main game..(bleh main juz 4 rlax otak jak)

aku mest belajar..aku mo result yg gempak...
biar x gempak jnji aku puas ati n family ku gembira ngn result ku....

I LOVE STUDY,....
maya..kau boleh...
mesti struggle sda dri skrg..
jgn buang masa lgi.....
lawan sikap malas...
jgn d layan c malas 2.....
CHAYOK....CHAYOK....

No comments:

Post a Comment