Friday, November 12, 2010

HATED!!!!!!

Beci..Shitt..menyusahkn....
aku x tdo semata-mata benda bodoh nie......

ini lah dialog yg akan d dgr org stiap stdent UPSI apabila tba mggu add course.....
knp la pihak pngurusa slalu shj mnyusahkn stdnt stiap sem utk brhdapan dgn mslh ini...
cuba la pihak pngurusan melakukn pembaikkan seblm tbanya mggu yg amat memeritkan..
ini bukan apa,....utk kebaikkan semua gak...
utk kebaikkan stdunt UPSI sendri..bukan utk sapa2 pun...
ini x...stiap sem pljar upsi akan merana setibanya mggu yg menyengalkn...
semua aktvti akn trgendala...
knp U lain xda mslh ini.....x malu kh rasanya kalo ada U lain yg mngatakn sistem pgurusan upsi teruk..
kn malu......(ish..ish.,.ish..)

aku pun student upsi gak...
bknnya aku mo buka pekung d dada.....
tp ini kebnran...xkn la slama aku d upsi bnda ini akan aku lalui setiap sem....
argh......@#$%%^&*
bencinya...............
aku mmg bnci mggu add course...
1 lg mslh...mggu add course ni akn slalu dtg brsamaan dgn stdy week...
mo stdy pun xda mood sbb fkir bnda nie...
mmg truk beno la.......

benci MYSIS.....BENCI!!!!!!!!!!!!!@##$$%^^&&&*

No comments:

Post a Comment