Monday, February 3, 2014

Small Reunion

hai dear,,,,

pernah x korang imagine dapat berkumpul semula dengan kawan time sekolah rendah?? I cant imagine,, but it happen.
ari sabtu yang lalu (01/02/2014) aku attend weeding member time sekolah rendah. Kedua2 pengantin adalah member time sekolahh rendah.. and yang paling best sekali aku dapat jumpa dengan member2 lama time sekolah rendah, memang tax dapat aku gambarkan perasaan aku time tu,, happy sangat2.. ada member aku yang sensitif sampai menangis coz x sangka kami dapat jumpa setelah sekian lama x jumpa. majlis tu menjadi riuh la dengan suara kami.

lepas attend weeding tu, kami pergi lepak kejap dekat Indo Test. apa lagi pekena pisang cheese and mango sago (the famous dish for this restaurant). time nie la cerita 12 tahun yang lalu keluar semula. tak habis di Indo Test, kami sambung lagi di rumah sorang member ku, kata nak hantar dia balik and tumpang solat, tapi tumpang sambung cerita semula..hehehe...memang gelak sakan la kami ingat kenangan time sekolah rendah.

by the way,, betul la orang cakap, kenangan semasa sekolah adalah kenangan yang paling berharga dan susah untuk di lupakan even banyak yang kita tidak ingat.

SK TITINGAN -> SMK TITINGAN -> SMK BALUNG -> KML -> UPSI



xoxo...see uols next entry

No comments:

Post a Comment