Thursday, May 30, 2013

Ujian 5 minit

reader semua, pena tak rasanya korang mengambil ujian selama 5 minit sahaja?? macam pelik kan. tp inila yang terjadi kepada aku dan kawan2 ku yg lain. cerita sebenar adalah apabila semua pelajar tahun akhir dikehendaki menghadirkan diri untuk mengambil satu ujian ( x perlu nak mention kat sini..nnt apa pihak yg blame aku plak). oleh kerana ujian tue katanya ada kene mengena dgn posting, so kami pun p juga la ujian tue. lagipun ari tue aku ada klas yg terakhir sejam, so aku x rasa macam frust sangat la datang nak ambik ujian 5 minit tue. tapi yang kesiannya, member aku yang balik semula ke tanjung malim dari johor, kuantan, melaka semata-mata nak dtg ujian 5 minit tue. alangkah kecewa nya kami apabila ujian tue sebenarnya adalah utk menjawab soal selidik daripada pusat ko... memang bengang!!!! benda simple macam tue pun nak wat susah.. memang sangat2 bengang...tapi apa boleh buat kan..benda dah jadi,,so redha je la..


apa-apa pun....sabar..sabar itu kan separuh dari iman..

Thanx coz read my entry,,,please leave ur comment....xoxo

No comments:

Post a Comment