Thursday, January 3, 2013

Mr K @ Khai

eerrrmmmm...xtau knp tetiba nk wt entri psal dia nie
nk kata aku rindu kt dia..x jugak,,,
nk kata aku masi sayang kt dia..x jugak,,,
nk kata aku nk memburukkan dia...x jugak...
ntah la...

MOHD KHAIRUL BIN OSMAN @krul @khai @ Mr K..
dia adlh manusia biasa shj..xda yg lebih dri org lain..tp aku xtau knp aku boleh jatuh hati padanya..
perkenalan kmi bermula apabila aku mula kerja part time kt GSC Queensbay Mall P.Pinang pada cuti sem 5 dlm bulan Jan-Feb 2012..
di awal peknalan kmi hnya sebgi rakan sekerja..tp dari rakan sekerja brubah mnjadi teman rapat..aku slalu mnceritakn mslh aku dgn dia..dia pn mcm tue..pokoknya kmi selesa brsama..
dri saat itu,,rupanya dia mnyimpan perasaan trhadapku...dn meluahkn yg dia suka aku..
aku pn time tue dh 2thun single..apa slhnya utk aku mmbri peluang...
akhirnya pd 15 Feb kmi mnjadi couple..

di awal perhubungan...kmi bgtu baik..wlaupun brjauhan dia d penang dan aku d tanjung malim..tp kmi sntiasa brhubung...
wlupun dia muda setahun drpd aku..tp prmikiran dia lbih matang drpd aku..hehehe...
dia bawa aku jmpa dgn abah dia...abah dia pn ok..xda mslhnya ngn hbgn kmi..



dlm bulan ke 8 prhungan kmi(oktober)...aku rasa ada prbezaan dlm hbngan kmi..kmi jarang dh contact..pena smpi 3 ari kmi x contact..sms x kol pn x...dia hnya bg alasan buzy..buzy..buzy..
aku pn faham n sabar je..coz aku prcaya ngn dia...
kmi mula brgaduh besar apabila aku mmbritahu niat ku utk keja smula kt gsc...dia x mmbenarkan ku keja kt c2..alasannya..dia xnk hbgn kmi d ketahui oleh rakan2 sekerja yg lain..lgpun selama prhbngan kmi nie..hnya bbrapa teman yg rapat je yg tau.....

dri c2 aku mula merasa syak ngn dia...aku dh rasa tawar hati ngn dia...aku mmg x sangka yg dia sanggup ckap mcm tue...kalo aku masih brdegil utk bkrja kt gsc dia nk kteorg putus...
x msuk akal lgsg...dri c2 aku rasa mest dia ada sorok smthing...

tp aku tetap ngn kptsan ku...dan akhirnya aku mndapat jwpn knp dia brubah..
tp dia menafikan...yg dia ada affair ngn sorg budak...
dan dgn itu...pada malam hari raya aidil adha kmi brpisah...
perasaan time tue mmg sgt2 sedih....tipu la kalo aku ckap aku x nangis kn..
aku nangis bukan sebab aku putus ngn dia..
tp aku sedih coz dia wt aku mcm nie...aku x pena pn curang kt blkang dia..

tp aku brsyukur ke hadrat ilahi..krn mmberikan petunjuk yg dia mmg bukan jodoh aku...
dlm 1 malam je aku dpt lupakn dia...
aku tau sikapnya mmg xkn berubah...
yg paling aku x suka...darah daging sendri pn dia boleh abaikan inikn pula aku...
abah dia byk crita kt aku sal sikap dia skrg nie..aku x leh nk wt apa...
aku xda hak nk bg nasihat kt dia lg...

wlau apa pun entri nie aku tujukn khas aku..spya jgn menerima hati seseorang dgn mudah..

hnya ini je gmbr kenangan yg ada..ini pn coz masih ada dlm album kt FB..yg lain dh delete..coz xnk ingt apa2 lg sal aku ngn dia...


##juz for sharing...k..bye..bye

No comments:

Post a Comment