Thursday, February 17, 2011

Smoga BrbaHaGia.....

kalo bca dr tjuk entri nie mcm bunyi kecewa jak kn...hehee,,,kcewa tue adala ckit... tp gmbira jgk la...entri nie bkn pasal aku n xda kena mgena ngn aku pun...
juz create entry nie utk luahkn rasa gmbira wt selebriti yg aku minat yg dh brpunya...(kecewa ckit jak la)...

1st my febret singer NOH HUJAN...aku minat sgt2 ngn dia nie..coz aku suka muzik dia..indie la katakan..hheeehe...
akhirnya NOH dh brtunang ngn MIZZ NINA pd 6 NOV 2010...smoga brbhagia n kekal hingga ke akhir hayat....(ayat nie tuk org kawin ker??)


2nd ala..pengacara MHI tue...ALLY ISKANDAR....aku minat gak ngn dia nie....minat sgt2...aku suka cara dia mengendalikan sesebuah program...enjoy jak..dh muka pun ada klass....huhu...
akhirnya dia dh brtunang dgn NUR AISYAH iaitu pemenang Gadis Melayu musim pertama...mrka telah brtunang pada 11 FEB 2011...smoga brbahgia hendaknya...


p/s: smoga rumah tangga yg bakal d bina kekal hingga ke akhir hayat..kta doakan kebahgiaan mereka....

No comments:

Post a Comment