Monday, December 20, 2010

kembali senyum,...

lama x 2lis apa2 dlm blog aku nie....rindu la plak...
skrg nie tgh cuti lg....aku juz dok blik mkn,,tdo,,,,
tp skrg nie hati dh kembali berbunga-bunga,,,,,,
hahaha.......xtau la knp....kalo diingatkn kembali mmg x prcya..tp kena percya gak...


pda suatu masa yg x trduga kesalahan teknikal mnybbkn mulanya bibit cinta...(cewah..jiwang la plak..eeee)
pda mulanya aku x berapa pasti..tp x tau knp feel tue timbul..
sehari xda sms dri dia..rasa len mcm...xtau la apa fell trsebut........
tp akhirnya tarikh keramat 5/12/2010 mnyatukn aku dgn dia.....

semkin hari aku semakin syg dgn dia.....
wlupun aku x perna lg bjumpa n bersua muka dgnnya..tp aku tau dia jujur n ikhlas ngn aku...
aku harap hubungan yg aku bina ngn dia nie dpt berkekalan hingga ke akhirnya.....

I LUV HIM SO MUCH......M.F.Z.....

No comments:

Post a Comment