Tuesday, November 16, 2010

~RAYA~

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA..


salam aidil adha wt suma....
sedey....nie la thun ke3 aku x smbut raya haji d uma ku yg trcinta...
2008 aku smbut d matrik labuan
2009 aku smbut d puchong, slngor uma kzen ku Kak Ila..
2010 aku smbut d KHAR tercinta..(tercinta ka????)..heheheh

wlupun beraya d Khar jak..tp kmi smbut gak
wlaupun simple..tp bleh la..yg pntg ada..
aku akn beraya d uma c jun (3-8-5)..
mcm mo smbut raya yg btl2 nie..
td pg c susie (roomate c jun) p pekan beli bhn2 utk d masak esk..
kmi rncg mo masak berokbok..tp c susi beli bhan2 mo wt tomyam...
hehehe....tp x pa la...jnji ada...
pas2 kmi p kedai dpn d taman bahtera p cri jagung..
nie kerja c linda la...yakin nie ada jagung...
tp "hampa terasa"..(lagu Ari Lasso)..jagung xda..
so..x jd la kmi wt berokbok....

uma pun dh d kemas..sda d sapu,,d mop,,d hias,,,
kalo bleh lngsir d tukar...kmi tukar jgk...
(trlebih semangat bha..padahal sedey + tension)

anywy...kta tggu kejadian esk pg nnt k....
SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA ..........


No comments:

Post a Comment